Key Account Manager (Warszawa, mazowieckie)

Zakres obowiązków

  • kompleksowe zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami sieci handlowych,
  • realizację planów budżetowych, planowanie, organizację i koordynację działań marketingowych,
  • zarządzanie aktywnościami promocyjnymi u powierzonych klientów,
  • realizację planów sprzedażowych oraz dystrybucyjnych na wyznaczonym poziomie,
  • rekomendowanie i wdrażanie strategii i planów działania u powierzonych klientów,
  • zapewnienie skutecznej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
  • bieżące monitorowanie rynku i analizę działań konkurencji.

Poszukiwane kompetencje

  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia w pracy na stanowisku Key Account Managera w branży FMCG – warunek konieczny,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz z obszaru zarządzania budżetem
  • wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych, komunikacyjnych, negocjacyjnych i prezentacyjnych,
  • silnej orientacji na realizację celów biznesowych,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu Office,
  • prawa jazdy kat. B

Oferujemy

  • przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • prywatną opiekę medyczną oraz dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • kartę sportową.