Regionalny Asystent Sprzedaży (Warszawa, Mokotów)

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zamówień od Dystrybutorów w wybranych Regionach
  • Wprowadzanie zleceń sprzedaży – koordynacja wysyłki towaru w SAP i kontrola płatności
  • Obsługa wykonania zleceń sprzedaży – warunki  handlowe i limity kredytowe
  • Współpraca z Regional Sales Managerami
  • Weryfikacja bazy danych klientów (CRM Sales Force) poprzez pozyskiwanie nowych i aktualizację adresów potencjalnych Klientów
  • Telefoniczne umawianie wizyt handlowych dla Regionalnych Managerów Sprzedaży
  • Pozostałe działania wobec Klientów, Dystrybutorów i Planerów
  • Wparcie Dyrektora Sprzedaży i National Corporate Chefa w bieżących działaniach
  • Wsparcie działu HR przy administracji kadrowej

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży lub marketingu
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych
  • Zaangażowanie i proaktywna postawa w wykonywaniu obowiązków
  • Dobra organizacja pracy (wielozadaniowość)
  • Znajomość sytemu SAP będzie dużym atutem
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanej Firmie w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem podstawowym
  • System dodatkowego wynagrodzenia – roczny system premiowy
  • Możliwość pracy w systemie home office
  • Opieka medyczna
  • Pracę w środowisku nowoczesnych technologii oraz systemów
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy (Mokotów)