Specjalista w dziale Customer Service (Warszawa, Mokotów)

Moim Klientem jest niemiecki producent profesjonalnego sprzętu gastronomicznego. Oddział w Polsce liczy kilkanaście osób. Do działu Customer Serivce zatrudnimy osobę, która lubi kontakt z klientem przez telefon, sprzedaż oraz jej mocną stroną jest skrupulatność i praca z dokumentami.

Do głównych zadań należeć będzie:

  • Telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów
  • Umawianie wizyt w regionach dla Regionalnych Managerów Sprzedaży
  • Udział w działaniach marketingowych
  • Weryfikacja klientów
  • Wprowadzanie  zleceń sprzedaży
  • Pozostałe działania związane z obsługą handlową regionów
  • Weryfikacja bazy danych CRM Sales Force
  • Wsparcie przy administracji kadrowej
  • Wsparcie w administracji biura

Idealnie dla nas, jeżeli posiadasz:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Mile widziane doświadczenie w zespołach sprzedażowych lub marketingowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i motywacja do telefonicznego kontaktu z klientami
  • Zaangażowanie i proaktywna postawa w wykonywaniu obowiązków
  • Dobra organizacja pracy (wielozadaniowość)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Oferta dla kandydata:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat i elastyczny czas pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, roczny system premiowy
  • Udział w szkoleniach oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze sprzedaży