Specjalista w Dziale Utrzymania Klienta Serwisowego i Analiz (okolice Piaseczna)

Poszukujemy osoby do działu związanego z utrzymaniem Klientów. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert i obsługę działań związanych z podpisywaniem i realizacją umów (nie jest to stanowisko sprzedażowe).
Branża techniczna.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność i doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych
  • Zaangażowanie i proaktywna postawa w wykonywaniu obowiązków
  • Dobra organizacja pracy
  • Bardzo dobra znajomość Excel
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Ofertowanie usług serwisowych
  • Raportowanie skuteczności ofertowania
  • Przygotowywanie umów serwisowych
  • Współpraca z Klientami i koordynacja działań związanych z podpisywaniem i realizacją umów
  • Weryfikacja i utrzymywanie aktualności bazy danych Klientów i urządzeń

Oferujemy:

  • Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji
  • Równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym
  • Pracę w dynamicznym, zgranym zespole
  • Niezbędne narzędzia pracy (min. laptop)
  • Prywatną opiekę medyczną