Area Sales Manager (Polska)

Region: praca będzie wymagała podróżowania po Polsce, po głównych miastach.

Rolą tego stanowiska zadbanie o pomyślny rozwój biznesu na terenie Polski.

Pracodawca to firma, która jest najbardziej rozpoznawalną marką na świecie specjalizującą się w produkcji urządzeń chłodniczych. Urządzenia te dedykowane są do gastronomii, producentów ciast, lodów, a także wykorzystywane są w piekarnictwie i przemyśle spożywczym.

Zadania:

  • Rozwój i realizacja planów sprzedażowo-marketingowych, zgodnie ze strategią firmy, na terenie Polski
  • Efektywny rozwój  sieci dealerskiej
  • Wspieranie partnerów handlowych w rynku
  • Intensywne działania przed i posprzedażowe u klientów końcowych (wizyty handlowe i szkolenia)
  • Uczestnictwo w wystawach i targach branżowych
  • Przeprowadzanie wizyt w kuchniach profesjonalnych i prezentacje produktów firmy na pokazach
  • Raportowanie działań do CRM

Wymagania:

  • Wiedza lub pasja kulinarna
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (preferowane w ramach branży gastronomicznej)
  • Dobra znajomość języka angielskiego – realnie wykorzystywany w pracy do kontaktu z przełożonym
  • Świetna organizacja pracy
  • Umiejętność pracy z komputerem
  • Prawo jazdy kat. B

Oferta:

  • Ustrukturyzowane i powtarzające się szkolenia, w tym tydzień za granicą u pracodawcy
  • Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy poprzez agencję (firma nie ma oddziału w Polsce)
  • Elastyczny grafik pracy
  • Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy