Junior Category Manager (Warszawa)

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie planów promocyjnych i kalendarza aktywności z wykorzystaniem analizy działań konkurencji i zachowania nabywców dla wybranego kanału
  • Post-ewaluacja działań promocyjnych i rekomendacja zmian w celu zapewnienia odpowiednich efektów (sprzedaż / rentowność) planowanych aktywności
  • Kontrola realizacji powierzonego budżetu trade marketingowego
  • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących kategorii grup produktowych
  • Codzienna współpraca z innymi działami wewnątrz firmy wspierającymi sprzedaż
  • Codzienna współpraca z producentami
  • Pozostałe czynności wspierające aktywności sprzedażowe firmy

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obszarze zarządzania kategorią w branży FMCG
  • Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki – marketing, zarządzanie, statystyka, ekonometria i podobne
  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel i Power Point)
  • Umiejętności analityczne
  • Inicjatywa, umiejętność wyznaczania i realizowania celów
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie

To oferujemy

  • Pełną wyzwań pracę z możliwością realizacji własnych pomysłów, inicjowania zmian i budowania wartości firmy
  • Nowoczesne środowisko pracy oraz przyjazną i otwartą kulturę organizacyjną
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie grupowe, karta FitProfit, wczasy pod gruszą)
  • Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego w dużej firmie o zasięgu ogólnopolskim