Junior Category Manager (Warszawa)
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie planów promocyjnych i kalendarza aktywności z wykorzystaniem analizy działań konkurencji i zachowania nabywców dla wybranego kanału
- Post-ewaluacja działań promocyjnych i rekomendacja zmian w celu zapewnienia odpowiednich efektów (sprzedaż / rentowność) planowanych aktywności
- Kontrola realizacji powierzonego budżetu trade marketingowego
- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących kategorii grup produktowych
- Codzienna współpraca z innymi działami wewnątrz firmy wspierającymi sprzedaż
- Codzienna współpraca z producentami
- Pozostałe czynności wspierające aktywności sprzedażowe firmy
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obszarze zarządzania kategorią w branży FMCG
- Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki – marketing, zarządzanie, statystyka, ekonometria i podobne
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel i Power Point)
- Umiejętności analityczne
- Inicjatywa, umiejętność wyznaczania i realizowania celów
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
To oferujemy
- Pełną wyzwań pracę z możliwością realizacji własnych pomysłów, inicjowania zmian i budowania wartości firmy
- Nowoczesne środowisko pracy oraz przyjazną i otwartą kulturę organizacyjną
- Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie grupowe, karta FitProfit, wczasy pod gruszą)
- Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego w dużej firmie o zasięgu ogólnopolskim